Tuesday 3 January 2012

Assalammualaikum.....


alhamdulillah'' segala apa yang dirancang pada hari ini ade sedikit sebanyak membantu untuk selesaikan apa yang perlu saya buat untuk ke destinasi saya''
terima kasih ALLAH sebab memberikan saya kesihatan dan tenaga yang cukup untuk berusaha''
harapan hambu mu ya ALLAH'' berikan lah  hamba mu peluang untuk
segala usaha yang telah dilakukan...
ya ALLAH hambamu memohon ampun jika hambamu ini melakukan dosa pada hari ini''
ya ALLAH permudahkan lah perjalanan hamba untuk menempuh dugaan ini''
dan hamba mu sangat memerlukan pemberian mu ya ALLAH''
saya rindu mak dan ayah saya ya ALLAH''
berikanlah mereka kesihatan yang baik
dan berikanlah mereka ketenangan hati, supaya mereka tidak risau akan kelakuan anak-anak nya...
dan ya ALLAH'' harapan hambamu'  berikanlah ketenangan jiwa kepada semua umat islam didunia ini ya ALLAH''
dan selamatkan lah iman kami''
terutama keluarga hamba mu ini ya ALLAH''
adik-beradik saya ya ALLAH''
tunjukkan lah kami jalan yang lurus untuk memudahkan kami untuk menuju mu ya ALLAH''  ''AMIN''..
saya sangat bersyukur hari ini sebab perjalanan memang mudah dan berjalan lancar lebih daripada yang dirancang'' terima kasih ya ALLAH''
so ade sikit lagi yang akan dilakukan..
sebab dalam perancangan dalam masa 3 hari nie semua dah complete''
dan tinggal pos jer'' hehehe'' saya sayang ALLAH'' :)
muda-mudahan tercapai''
saya seperti menangis dalam senyuman...
baik lah''


saya ingin mengundur diri'' hehehe..
nie tengah masak nasi nie'' nak tgok ps tue nak solat isyak plk''
ok? selamat maju jaya' dan salam kepada semua insan iaitu makhluk ALLAH''


Assalammualaikum....

No comments:

Post a Comment