Saturday 31 December 2011

AkU MasiH MeNcAri...

mencari sesuatu yang tak pernah ade seseorang yang belum mencuba nya''
itu adalah salah satu hobi yang paling aku gemari..
kerana itu adalah ilmu tersendiri yang ada padaku,
dan itu adalah segala pemberian tuhan kepadaku supaya aku boleh berfikir sendiri
dan mncari jalan yang diredhainya...


ini adalah slide show yang aku buat untuk  sahabat2 ku'' sempena menyambut tahun baru 2012''
selamat datang 2012 masihi''
2012 akan mengajarku untuk menjadi seorang yang lebih tabah,dan bergerak sendiri,
berfikir sendiri,berjalan sendiri,makan sendiri..
tidak seperti yang biasa....
dan selepas ini aku akan mencari sahabat-sahabat baru ditempat baru''
kerana tidak lama lagi aku akan berpindah ke satu tempat insyallah...
iaitu MELAKA, tak sabar rasa nya... dan tak tahu lagi bagaimana keadaan disana bagi orang yang akan datang kesana.. :)
sebenar nya aku pun tak tahu sangat apa yang aku type kt blog aku nie''
maen tet''tett jer'' haha...
apapun aku berasa puas hati dengan luahan yang tak seberapa nie.. ok lah aku nak buat sesuatu yang penting lagi nie'' k korg yg sempat singgah di blog aku nie''
jaga diri baek2'' dan jagalah kesihatan korg baek2''
kerana semua apa yang kita lakukan itu adalah satu nikmat yang ALLAH berikan kepada kita.. assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment