Sunday 1 January 2012

Hari ke2 2012



02/01/2012                                                                                                                     monday


hari ke dua dalam tahn 2012
aku merasa semakin berdebar kerana pada masa ini aku sedang
menunggu sesuatu yang amat penting bagi aku'
tapi ini adalah diperingkat permulaan untuk aku menuju apa yang aku impikan
dan aku mengharap segala urusanku dipermudahkan
dengan bantuan ALLAH S.W.T''
dan aku sebagai hambanya akan cuba untuk tidak terlalu mengaharap
dengan semua itu, tapi aku hanya akan cuba untuk 
belajar dari segala kekecewaan sekiranya aku terlepas semua nie''
dan akan berusaha untuk mendapatkan yang terbaik bagiku'
kerana aku percaya rizky itu berada dimana-mana sahaja..
walaupun bukan melalui akademik kita masih boleh berjaya
wahai kawan-kawanku''
yang penting satu sahaja yang patut kita fikir'
iaitu' syukur kepada ALLAH kerana dia telah memberikan kita
kesihatan yang baik' supaya kita boleh bergerak
dan berusaha adalah perkara yang penting juga..
kerana tanpa usaha kita tidak akan mendapat apa yang kita nak kan..
disamping itu kita kena lah sentiasa beredoa kepada ALLAH
mengharap pemeberian nya..
kerana ALLAH paling suka bila hamba nya menunduk sujud memohon sesuatu kepada nya..
dan ALLAH itu maha pemberi' ingatlah sahabat2 ku'
marilah kita sama-sama beramal kepada ALLAH
daan marilah kita sama-sama bersyukur dengan pemberian nya..
dan saya juga akan berusaha untuk mengubah jalan hidup saya
ke jalan yang diredhai''
insyallah'

Assalammualaikum..

No comments:

Post a Comment