Wednesday 4 January 2012

Assalammualaikum...

huhhhhhh''' memang penat hari nie'' tapi syukur alhamdulillah...
yang malang nya plk hari nie kunci motor terjatuh :( cmne nk strt motor psnie?
tadi baru jer daripada gombak nk usha2'' hehehe.... =D panas terit memang panas..
blek tros masak air buat kopi huhhhhhhh''' layann..
Tapi segala usaha hari nie kurang memberangsangkan sebab perjalanan tidak terancang''
so perjalanan tadi boleh dikatakan sia-sia lah'' tp xpe setiap perancangan mesti ade 
silap kot'' lgi pon aku sorng jer yang pegi''
sebab klo base mesti ade member temankan..
aku masih ada 6hari lagi untuk mencapai apa yang aku ingin lakukan..
semoga sampai ke destinasi...
dan aku sangat mengharap kepada ALLAH supaya aku dapat apa yang diimpikan...
dan disamping tue'' aku kena berusaha juga..
sebab ALLAH suka bila hamba nya berusaha demi kejayaan yang baik''
emmmm..
rasa-rasa nya aku akan berhenti untuk mengarang dh kot''
hehehe..
nanti kalau ade masa lagi aku akan mengarang lagi''
see you next time ok?
boboiiii'''' 
assalammualaikum... =D

No comments:

Post a Comment