Tuesday 10 January 2012

Assalammualaikum...


huhhhhh'' lega nya setelah bertungkus-lumus akhirnya document2 dah lengkap
so tinggal menunggu panggilan ke dua jer lagi''
hehehehehe.... insyALLAh semua akan ditentukan oleh ALLAH S.W.T
semoga dengan peluang ini aku dapat untuk memajukan lagi akhlak ku
dan akan menjadi seorang yang berjaya dimasa akan datang..
insyALLAH'' dan sebenarnya aku ingin tunjukkn kepada adik2 ku supaya mereka boleh mencontohi perbuatan yang sangat berisiko ini
dan ini juga satu pengalaman hidup ku yang paling sedih,dan memberi ku banyak pengajaran untuk meneruskan hidup didunia seperti maknusia biasa yang lain juga..
ku berdoa kepada ALLAH supaya ibu dan bapaku sentiasa sihat dan semua diringankan beban,dipermudahkan segala urusan..
sebenarnya kadang-kadang aku merasa malu dengan abang ku''
sebab dia yang tolong untuk melanjutkan pelajaran ku nie''
dan aku terlalu banyak terhutang budi dengan dia..
dah banyak duit yang dia belanjakan untuk aku''
dan aku pun tak tahu berapa banyak sudah duit nya yang telah aku pakai''
so disini aku akan bertekad akan belajar bersungguh2 akan mendapat kejayaan dan akan buktikan kepada mereka sebab telah bnyak membantu aku,
dan insyALLAH kalau tuhan izinkan aku mendapat peluang pekerjaan yang lebih baik, aku akan membantu mereka balek''
sepertimana mereka membantu aku dimasa nie'
dan aku tidak mungkin lupa akan bantuan mereka...
sama seperti kakak ku dan abang iparku''
telah memberiku sokongan untuk menempuh smua cabaran hidup nie''
dan mereka juga telah banyak memberiku semangat untuk belajar semula nie'
semoga doa mereka ALLAH kabulkan..
dan semoga ALLAH memberiku kekuatan disamping itu juga aku akan berusaha tak kira apa halangan yang berlaku...
dan aku sangat mengharap kepada ALLAH supaya diringankan tekanan dijiwa ni'' dan jika ALLAH memberiku semua itu'
aku terpaksa redha juga...
sebab smua keputusa ALLAH itu adalah yang terbaik,,
dan tidak lupa juga kepada ibubapa ku disana..
harap kamu sihat, adik-beradik yang lain juga begitu'
jagalah kesihatan kamu disana..
dan aku disni juga akan berusaha untuk belajar bersungguh2 untuk kita semua kelak, dengan izin ALLAH''
harapan ku disini hanya ingin melihat perubahan keluarga kita yang selama ini terlalu banyak menderita' dari segi kehidupan..
ALHAMDULILLAH'' semua itu dugaan untuk kita daripada ALLAH'
semoga ALLAH memberi rahmat kepada kita sekeluarga :') 
aku bangga menjadi anak bapak dan mamak''
insyallah kami semua akan berkumpul balek :) 


Assalammualaikum....

No comments:

Post a Comment